Modrá-Ellite Lords [Ellite] ; Pk-Grim ex Inferno [Smrtak]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Modrá-Ellite Lords [Ellite] ; Pk-Grim ex Inferno [Smrtak]

Jsme nová modrá/pk PvM PvP guilda, která nabírá členy. Pojďte a zapojte se i VY!


You are not connected. Please login or register

Přihlaška s pokorou

3 posters

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 1]

1Přihlaška s pokorou  Empty Přihlaška s pokorou Sun May 10, 2015 7:48 pm

Jirka


Anonymní

Ahoj pařani!
Jsem nějakej Jirka z Moravy 27 let teda přímo z Olomouce, koníčky mám posilovnu a běhání. Pracuji jako strojník vibrolisu ve firmě Presbeton Nova.

Na Endoru jsem hrál před sedmi roky a znova jsem přišel před rokem rokem s kámošema.
Byl jsem v guilde Hordě, companions a chvíli v husitech.

Preferuji převážně PvM ale PvP taky není k zahození a mám crafta Hugomana na 14lvl, heretika Vendulku 26 level,rangera Logana 20, paladina Mortiz 16, priesta Lola 15 level, druida Jurku 22 level, čorku Kolin 20 level, negra Deadsoula 13 level.

Můj main char bude heretik Vendulka.

Prošel jsem snad celý svět endoru, setkal jsem s vrahy ale i dobrými pocestnými. rád bych měl ale velkou rodinu abych se mohl o někeho opřít a nebojoval s bezprávím uplně sám.
Stalo se mi tohle: